Smokekid
Amstelveen
Nederland
info@smokekid.nl
Garantie en Klachten
Garantie
Wij besteden de uiterste zorg aan onze producten en doen ons best om deze in uitstekende conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@smokekid.nl. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer wel of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/.
Mocht er na het voorleggen van het probleem aan de St Webwinkelkeur geen oplossing zijn, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com) te laten behandelen. De uitspraak hiervan is bindend.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie http://ec.europa.eu/odr.