Smokekid, Amstelveen, The Netherlands

Garantie en Klachten

[]
1 Step 1
Waarmee kunnen wij je van dienst zijn? Heb je een vraag, opmerking of een klacht over een van onze producten?

Vul het formulier in en wij zullen je zo snel mogelijk antwoorden.

NaamJe volledige naam
Onderwerp
Je berichtSchrijf hier je bericht
0 /

Smokekid is committed to protecting your privacy

Previous
Next

06 1034 2711 Smokekid Amstelveen The Netherlands info@smokekid.nl

Smokekid
Amstelveen
Nederland
info@smokekid.nl

Garantie en Klachten

Garantie

Wij besteden de uiterste zorg aan onze producten en doen ons best om deze in uitstekende conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@smokekid.nl.  Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer wel of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie http://ec.europa.eu/odr.

EnglishDutch