Smokekid, Amstelveen, The Netherlands

Retourneren

[]
1 Step 1
dit formulier alleen invullen en indienen als je de overeenkomst wilt herroepen.

aan: Smokekid

Post adres: Fokkerlaan 59

1185JB Amstelveen

Nederland

service @smokekid.com

Ik wil wil gebruik maken van mijn herroepingsrecht voor het (de) volgende product(en):

Product(ten)
Bestel datum(DD-MM-JJJJ)
0 /
Order nr.
0 /
Ontvangst datum(DD-MM-JJJJ
0 /
Naam
Adres
0 /
IBAN
Handtekening(Alleen bij verzending per post)
0 /
Datum
0 /
Previous
Next

Je wilt je product retourneren?

06 1034 2711

Smokekid
Amstelveen
Nederland
info@smokekid.nl

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@smokekid.nl
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Zo stuur je een product terug:

  • Vul het retour aanmeldformulier in en klik op versturen.
  • Gebruik de originele verpakking om het product in te pakken. Als je deze niet meer hebt gebruik dan een verpakking die beschadiging van het product voorkomt.
  • Schrijf het retouradres over.
  • Breng het pakket naar een postkantoor of verzendpunt bij jou in de buurt. (Bewaar het verzendbewijs)
  • Zodra wij het pakket hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@smokekid.nl. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer wel of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht dit ook niet tot een oplossing leiden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie http://ec.europa.eu/odr.

EnglishDutch